پاسخ به پرسش های متداول

۱- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از تکمیل سفارش پیامک تکمیل سفارش برای شما ارسال میشود که شامل یک کد رهگیری است شما میتوانید با وارد کردن این کد رهگیری در قسمت  << رهگیری>> از اخرین وضعیت مرسوله خود با خبر شوید.

۲- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

باید با پشتیبانی تماس گرفته و هماهنگ کنید.

۳- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا ۱۲ ساعت بعد از ثبت سفارش این امکان وجود دارد.

۴- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله ، با تلفن های قرار داده شده در قسمت تماس با ما میتوانید تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

۵- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد و صرفا پرداخت به صورت الکترونیکی انجام میشود.

۶- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

۷- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دیجی‌کالا تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناس فروش با شما تماس خواهند گرفت.

۸- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل ، نوع ارسال ، وزن مرسوله متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فروشگاه رایوالــــز می باشد. طراحی و توسعه لیمووب